REKLAMACJE
Sklep prowadzi obsługę serwisową dotyczącą produktów zakupionych wyłącznie w sklepie Gremlin.com.pl
W przypadku powstania uszkodzenia prosimy o dokonanie zgłoszenia reklamacyjnego poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres:
Zgłoszenie powinno zawierać:
- nr. zamówienia
- datę sprzedaży
- indeks lub numer katalogowy produktu
- nr paragonu lub faktury
- krótki opis uszkodzenia
Dział reklamacji sklepu Gremlin skontaktuje się z Państwem w terminie nie dłuższym niż 7 dni.
Każdy z nas popełnia błędy, a urządzenia nie zawsze działają poprawnie. Dział reklamacji oferuje swą pomoc właśnie w takich przypadkach.
Przed wysłaniem zgłoszenia reklamacyjnego prosimy o przeczytanie regulaminu.
Prosimy również dokładnie sprawdzić uszkodzony sprzęt i opisać objawy uszkodzenia. Wraz z reklamowanym sprzętem prosimy o przesłanie oryginału dowodu zakupu (paragonu lub faktury). Sklep Gremlin w trosce o najwyższe standardy obsługi Klienta oraz o ciągłe podnoszenie jakości usług udostępnia składanie reklamacji on-line.
Wszystkie reklamacje, uwagi oraz spostrzeżenia można zgłaszać poprzez korespondencję wysłaną na adres: serwis@galtex.com.pl.
Adres dla reklamacji i zwrotów:
Sklep Gremlin.com.pl
ul. Świdnicka 25
40-711 Katowice-Ligota