Jak kupować
Jak poruszać się po sklepie internetowym www.gremlin.com.pl ?
Przeszukiwanie produktów w sklepie możliwe jest po wpisaniu nazwy producenta lub nazwy szukanego produktu( towaru). Po obejrzeniu produktów oraz decyzji o dokonaniu zakupów przez Internet naciskają Państwo ikonę 'KOSZYK' - wchodzicie wówczas do formularza, w którym możecie zobaczyć listę wszystkich wybranych przez Was produktów wraz z ich ceną. Aby zmienić liczbę produktów w KOSZYKU, wpisz nową ilość i kliknij klawisz 'PRZELICZ'. Aby usunąć produkt z zamówienia, kliknij w polu 'USUŃ' przy produkcie.
Zakupu dokonujecie Państwo poprzez naciśnięcie klawisza 'ZAMÓW'. Wówczas pokaże się Państwu formularz do wypełnienia (pytamy tutaj o dane osoby zamawiającej, adres dostawy, formę płatności) - prosimy o staranne wypełnienie wszystkich jego rubryk, wysłanie formularza następuje poprzez naciśnięcie klawisza 'ZAMÓW' . Naciśnięcie klawisza 'ANULUJ' oznacza rezygnację z zakupów.
Złożenie zamówienia oznacza akceptację przez Klienta regulaminu sprzedaży sklepu internetowego Gremlin.
Prosimy o zapoznanie się z REGULAMINEM SKLEPU INTERNETOWEGO oraz zasadami obsługi klienta.
Szczegółowa instrukcja:
1. WYBÓR TOWARU
Po najechaniu na kategorie główne rozwija się lista podkategorii. Po wybraniu podkategorii mamy możliwość wyszukania produktu po grupie produktowej jak również istnieje możliwość wyszukania produktu poprzez użycie filtrów.
Drugim sposobem wyszukania produktu jest użycie funkcji „szukaj” wpisując konkretny model produktu lub frazę i naciskając „Wyszukaj”. W tej funkcji również istnieje możliwość użycia filtrów np. przedział cenowy.
Po znalezieniu wybranego produktu należy „wrzucić” produkt do koszyka poprzez naciśnięcie „Dodaj do koszyka”.
Znajdując się w koszyku mamy możliwość wyboru: „Kupuj dalej”, „Opróżnij koszyk”, „Przelicz koszyk” i „Płatność i dostawa”.
Jeżeli proces wyboru produktu mamy za sobą, można przejść do kolejnego kroku.
2. PŁATNOŚĆ I DOSTAWA
W oknie „Płatność i dostawa” należy wybrać najdogodniejszy sposób płatności i typ wysyłki, naciskając kółko przy odpowiedniej opcji.
Sposoby płatności:
-
Przedpłata na konto bankowe – płatność przelewem po mailowym potwierdzeniu skompletowania zamówienia.
-
Płatność za pobraniem przy odbiorze – płatność gotówką przy odbiorze towaru (najszybsza forma realizacji zamówienia)
-
Płatność kartą lub przelewem transferowym – polegającym na pełnej integracji procesu płatności w sklepie internetowym z systemem bankowym. Możliwość dokonania płatności po złożeniu zamówienia (opłata 3%)
-
Raty – możliwość zakupu ratalnego. Po złożeniu zamówienia należy wypełnić wniosek ratalny
* Rozliczenie transakcji kartą kredytową i e-przelewem (przelewem transferowym) przeprowadzane są za posrednictwem Dotpay.pl
Typ wysyłki:
Kurier – wysyłka na terenie Polski firmą DPD, UPS.
Odbiór Osobisty – możliwość odbioru w punkcie odbioru osobistego: ul. Zagrody 22, 40-729 Katowice-Ligota
Dostawa Gremlin – z wniesieniem – Dostawa z usługą wniesienia na terenie wybranych miast
Dostawa Gremlin – bez wniesienia – Dostawa bez wniesienia transportem Gremlin na terenie wybranych miast.
Wysyłka za granicę – możliwość wysyłki do wybranych krajów europejskich.
3. DANE ADRESOWE I POTWIERDZENIE ZAMÓWIENIA
-
Na początku sprawdzamy zgodność towaru i kwoty do zapłaty. Gdy wszystko się zgadza możemy się zalogować lub wypełnić od początku dane osobowe w przypadku pierwszego zakupu lub braku konta.
-
Kolejno wypełniamy:
-
„Dane do faktury VAT” dla podmiotów gospodarczych
-
Można wybrać również dane do wysyłki jeżeli są inne niż do Faktury naciskając kwadratowe okno obok „Dane do wysyłki”. Po zaznaczeniu wpisujemy dane.
-
Dane kontaktowe tj. e-mail i numer telefonu.
-
Osoby niezarejestrowane w naszym sklepie mają możliwość rejestracji naciskając kwadrat obok „Zarejestruj mnie w sklepie”, wybierając dla siebie nazwę i hasło użytkownika. Rejestracja pozwala na śledzenie losów zamówienia, historii jak i uczestniczyć w życiu naszego sklepu.
-
W pole „Uwagi” wpisujemy dodatkowe informację które mogą ułatwić realizację zamówienia takie jak. Np. dodatkowy numer telefonu i inne.
-
Warunkiem złożenia zamówienia jest zapoznanie się z regulaminem sklepu i naciśnięciu okna kwadratu obok "Zapoznałem się z regulaminem sklepu i akceptuję go"
-
Ostatnim etapem jest naciśnięcie „Podsumowanie zamówienia” dokładne sprawdzenie wszystkich danych zamówienia i naciśniecie „Złóż zamówienie”
4. ZAMÓWIENIE ZŁOŻONE – NUMER ZAMÓWIENIA
Ostatnie okno które się pojawia to „potwierdzenie złożenia zamówienia”, gdzie został nadany numer zamówienia i dodatkowo wysłany mail z wszystkimi danymi. Złożenia zamówienia nie trzeba dodatkowo potwierdzać.
Numer zamówienia jest indywidualny i należy go używać przez cały okres transakcji.
O każdym etapie realizacji zamówienia informujemy Cię drogą mailową, udzielając jednocześnie instrukcji dalszego postępowania.
Jak najszybciej w godzinach naszej pracy prześlemy maila z informacją potwierdzającą dostępność zamówionego produktu. Termin nie powinien przekroczyć dwóch dni roboczych.
Uwaga - odbiór przesyłki od pracownika firmy kurierskiej kończy proces realizacji zamówienia.
Pisemne potwierdzenie odbioru przesyłki bez zastrzeżeń od pracownika firmy kurierskiej powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu uszkodzeń transportowych.
Zapraszamy do zakupów.